Kogukondade ja lõimumise, online-kogukondade ja hargmaisuse analüüsid
Roots, A, Kaldur, K. (2020) Uussisserändajate lõimumise mõõtmine lõimumisindeksite abil erinevates Eesti piirkondades ja Eestis tervikuna. RITA-ränne projekti uuringu ülevaade.
Narusson, D., Uibu, M. (2020). Sotsiaalsete kogukondade kujundamise võimalused Eestis: koolide ja uussisserändajate kogemused. RITA-ränne projekti uuringu ülevaade.
Tamberg, M. (2019). Uussisserändajate kohanemine – välisspetsialistide abikaasade kogemused. Magistritöö. Tartu Ülikool (juhendaja D. Narusson)
Salvet S. (2018). (Im)mobiilsete elanikerühmade sotsiaalmeediakasutus ja identiteet. RITA-ränne projekti kirjandusülevaade
Salvet S. (2018). Online kogukondade roll rändemustrite kujunemisel. RITA-ränne projekti kirjandusülevaate kokkuvõte (7 lk)
Salvet S. (2018). Online kogukondade roll rändemustrite kujunemisel. RITA-ränne projekti kirjandusülevaade (19 lk)
Vihalemm, T., Juzefovičs, J. (2020). Rahvusvaheline kogemus hargmaiste praktikate kasutamisel kohaliku lõimumise tugevdajana. RITA-ränne projekti toimetis
Kogukonnas lõimumise toetamise olemasolevad näited ja võimalused
Narusson, D, Uibu, M., Beilmann, M., Tamberg, M. (2018). Üle-Eestiliste lõimumise projektide kaardistus lähtuvalt kogukondlike ja sotsiaalsete suhete kujundamise potentsiaalist. RITA-ränne projekti uuringu ülevaade
Beilmann, M., Narusson, D., Ilisson, K., Uibu, M. (2019). Rahvusvaheline kogukondade teenuste-praktikate kaardistus lähtuvalt kogukondlike ja sotsiaalsete suhete kujundamise potentsiaalist. RITA-ränne projekti uuringu ülevaade
Linno, M. (2018). Noorsootöö võimalused kogukondade lõimumisel sisserände taustaga inimeste toetamiseks. RITA-ränne projekti kirjandusülevaade
Uibu, M., Narusson, D. (2020). Kuidas kaasata kogukonnas erinevaid osapooli? Kuidas kasutada koosloomelisi meetodeid ja viia läbi koosloome töötubasid? RITA-ränne projekti toimetis
Narusson, D., Uibu, M. (2020). Juhendmaterjal koolidele koolikogukonna, kui ankurinstitutsiooni funktsiooni edasiarendamiseks uustulijate kohanemise ja lõimumise kontekstis.
Radikaliseerumise ja konflikti ülevaated, materjalid
Maasing H. (2018). Polariseerumise ja radikaliseerumise ennetamine – kohaliku omavalitsuse koostöö kogukondadega ja kooliga. RITA-ränne projekti kirjandusülevaade
Nahkur O, Ainsaar M, Maasing H, Roots A. (2020). Etnilise konflikti riski indeks. RITA-ränne projekti toimetis
Nahkur O, Ainsaar M, Maasing H, Roots A, Mumma, A. (2020). Etnilise konflikti riski indeksi veebitööriist. RITA-ränne projekti toimetis
Nahkur, O., Maasing, H.(2020). Etniliste konfliktide ja radikaliseerumise ennetamise soovitused koolidele. RITA-RÄNNE projekti materjalid.
Salvet S. (2020). Hoiakud rände ja migrantide suhtes eestikeelsetes sotsiaalmeediapostitustes. RITA-RÄNNE projekti toimetis
Salvet S. (2020). Kuidas koguda ja analüüsida Facebooki postitusi? Online-kogukondade hoiakute kaardistamise juhend. RITA-RÄNNE projekti toimetis
Maasing H, Salvet S. (2020). Äärmuslik vägivald ja radikaliseerumine koolis – 10 vastust, mida õpetaja peab teadma. RITA-ränne projekti toimetis
Ettekanded, loengud, artiklid meedias
Narusson, D., Uibu, M. (2019). Lõimumine on argine asi. ERR portaal. https://www.err.ee/984151/dagmar-narusson-ja-marko-uibu-loimumine-on-argine-asi
Narusson, D. (2020). Dagmar Narusson: Kogukonna arenemine ankurkogukonnaks võimaldab iseäranis laia haaret. Postimees, 16–17.
Narusson, D. (2020). Avalik loeng “Kogukondade piiritlemine, arendamine ja säilenõtkuse märkamine”.
Uibu, M. (2020). Ettekanne „Uustulijate sotsiaalsete kontaktide ja kogukonnatunde toetamine“ 2020. aasta lõimumiskonverentsil
Vihalemm, T. (2020). Ettekanne „Kas välismaa meedia jälgimine takistab kohalikku lõimumist?“ 2020. aasta lõimumiskonverentsil
Tööpakett 5 koolide seminari materjalid. https://sisu.ut.ee/wp-content/uploads/sites/265/rita_projekti_loimumisseminar_koolidega_-_tu_30.03.2019.pdf